3 de desembre del 2014

Borsa de treball de l'Ajuntament de l'Hospitalet de Llobregat.

Borsa de treball

Persones que cerquen feina.  





Com donar-me d'alta a la Borsa de Treball
Per donar-te d'alta a la Borsa de Treball, cal passar-se personalment per l'Àrea de Promoció Econòmica i Ocupació i demanar per l'espai d'autogestió:
Àrea de Promoció Econòmica i Ocupació
Ctra. del Mig, 85-87
Horari de l'espai d'autogestió: de dilluns a divendres de 9 a 13.45 hores i dimarts de 16.30 a 18 hores

Documentació que cal aportar:
- DNI/NIE original
- Un currículum en format electrònic actualitzat. Si no es té currículum en format electrònic, us facilitarem diferents opcions per fer-ho
- En cas de tenir alguna discapacitat igual o superior al 33%, original del certificat corresponent (ICASS)

L'alta a la Borsa de Treball es validarà en un màxim de 10 dies

Condicions de la Borsa de Treball Municipal:
- La inscripció a la BTM, tindrà una vigència d'un any. Transcorregut aquest temps, si no renoveu personalment la vostra inscripció, sereu donats de baixa automàticament.
- Qualsevol canvi que vulgui efectuar-se sobre les dades facilitades, harà de fer-se presencialment a l'espai d'autogestió.
Com fer la inscripció a una oferta de treball
Per poder fer la inscripció a una oferta de treball, cal estar donat d'alta a la Borsa de Treball

- Ens podrem inscriure en una oferta de la Borsa de Treball Municipal:
- A través d'aquesta web a l'espai llistat d'ofertes
-
A l'espai d'autogestió de l'Àrea de Promoció Econòmica i Ocupació

Una vegada inscrit/a i si el currículum reuneix els requisists de l'oferta, l'enviarem a l'empresa i serà aquesta, qui decidirà si truca els/les candidats/es.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Benvingut/da a Clica i Aprén.
Comenta tot el que consideris oportú: